Egészségügy| Gyógyszertár
[4]
Intézmények, gyógyszertárak elérhetősége
|
E-ügyintézés | Időpont foglalás | Információs Oldalak
[6]
Online ügyintézési lehetőségek, előzetes időpontfoglalás. Fontos információs oldalak. Útinform.
|
Fontos, hasznos oldalak
[4]
Fontos, hasznos információkat tartalmazó oldalak
|
Kegyeleti Szolgáltatások
[2]
Temetők, temetési vállalkozások
|
Kiemelt Hivatalok | Szombathely
[2]
Kiemelt hivatalok, intézmények elérhetősége
|
Közüzemi Szolgáltatók
[3]
Közműszolgáltatók, ügyfélszolgálatok elérhetősége.
|
Menetrendek
[3]
Univerzális menetrend kereső (vonat, busz, repülő)
|
Segélyhívás | Segítségkérés
[3]
Vész esetén igénybe vehető elérhetőségek
|
Nyitólap » Fájlok » Közérdekű Oldalak | Szombathely » E-ügyintézés | Időpont foglalás | Információs Oldalak |
A kategóriában található anyagok: 6 Mutatott anyag: 1-6 |
Sorbarendezés: Nevek szerint
Ügye gyors elintézése érdekében, ezen a portálon előzetesen időpontot egyeztethet Magyarország bármelyik kiválasztott Okmányirodájával, illetve lefoglalhatja az Önnek megfelelő -még szabad- helyet. |
E-ügyintézés | Időpont foglalás | Információs Oldalak |
Megtekintések száma: 1132 |
Letöltések: 617 |
|
Dátum: 2014-04-11
|
A szolgáltatással a Nemzeti Adó- és Vámhivatal 22 központi ügyfélszolgálatára lehet időpontot foglalni, legkorábban az időpont lefoglalását követő második napra, legfeljebb két hétre előre a következő ügyekben:
Az illetőség- és jövedelemigazolás kiadása, az ügyfélkapu nyitás, a START-kártya igénylés, az egészségügyi szolgáltatási járulék bejelentkezés és az első adóigazolvány kiállítása illetékmentes, míg az adóigazolás/együttes adóigazolás kiadásáért, illetve az adóigazolvány elvesztése, ellopása, megrongálódása miatti cseréje esetén 3.000 forint eljárási illetéket kell fizetni. A pénzforgalmi bankszámlanyitásra kötelezett adózók átutalással vagy bankkártyával, más adózók csekken is teljesíthetik illetékkötelezettségüket a NAV 10032000-01076064 számú Adóhatósági eljárási illetékhez kapcsolódó befizetések beszedési számlájára. Amennyiben a kérelmező nem személyesen jár el, csatolnia kell a képviseleti jogosultságát igazoló okiratot. Képviseleti jogosultság igazolásának hiányában, vagy nem megfelelő igazolás esetén az adóhatóság az eljárást visszautasítja. Amennyiben adóazonosító jellel nem rendelkező magánszemély képviseletében kíván eljárni, (pl. gyermeke részére adóigazolvány igénylése) kérjük, hogy saját nevében foglaljon időpontot! Az ügyintézés meggyorsítása érdekében az ügyfélszolgálatokon való megjelenésekor hivatkozzon az időpontfoglalás visszaigazolásakor kapott sorszámára, továbbá a pontosan kitöltött nyomtatvány(oka)t és a személyazonosságát igazoló okmányát feltétlenül hozza magával! Részletes segítség a NAV időpontfoglalás szolgáltatás használatához (MS Word, 528 Kb) Belépés a NAV oldalára: http://dyi.li/NAV-helyfoglalas
E-ügyintézés | Időpont foglalás | Információs Oldalak |
Megtekintések száma: 1352 |
Letöltések: 343 |
|
Dátum: 2013-01-04
|
A Magyar Államkincstár helyi adókat összegyűjtő adatbázisa. A honlapon
bárki megnézheti, hogy egy magyar településen milyen adókat kell
fizetni. Az oldal útmutatást nyújt a székhelyet, illetve
telephelyet létesíteni kívánó hazai vállalkozásoknak és
magánszemélyeknek, emellett megtalálhatók benne az önkormányzatok
elérhetőségei. Az adatbázis a jegyzőktől kapott információkat
tartalmazza, az évközi változásokat a következő hónap ötödik napjáig
teszi közzé.
E-ügyintézés | Időpont foglalás | Információs Oldalak |
Megtekintések száma: 1474 |
Letöltések: 1215 |
|
Dátum: 2013-02-14
|
A nemzetgazdasági miniszter 19/2012. (VII. 20.) NGM rendelete a gáz csatlakozó vezetékek és felhasználói berendezések műszaki-biztonsági felülvizsgálatáról szóló rendelete alapján az alábbi változások lépnek életbe 2012. szeptember 01. napjától a földgáz csatlakozó vezetékek és a felhasználói berendezések műszaki-biztonsági felülvizsgálata kapcsán: - az ingatlan tulajdonosa köteles a felhasználói berendezés műszaki-biztonsági felülvizsgálatát az üzembe helyezés, vagy a rendelet hatálybalépését megelőzően üzembe helyezett felhasználói berendezés esetében az első műszaki biztonsági felülvizsgálat évét követő 5. évben és ezt követően 5 évente elvégeztetni. - az ingatlan tulajdonosa köteles a
csatlakozóvezeték műszaki-biztonsági felülvizsgálatát az üzembe
helyezés, vagy a rendelet hatálybalépését megelőzően üzembe helyezett
csatlakozóvezeték esetében az első műszaki biztonsági felülvizsgálat
évét követő 10. évben és ezt követően 10 évente elvégeztetni. A rendelet hatálybalépése előtt üzembe helyezett felhasználói
berendezések, vagy csatlakozóvezeték első műszaki-biztonsági
felülvizsgálatát az ingatlantulajdonos az alábbi időpontig köteles
elvégeztetni: Folytatás ...
E-ügyintézés | Időpont foglalás | Információs Oldalak |
Megtekintések száma: 1793 |
Letöltések: 0 |
|
Dátum: 2013-03-21
|
Az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009 (IX.15.) kormányrendelet szerint az építési naplót a 2013. október 1-je után induló építőipari kivitelezések esetében elektronikusan kell vezetni.
E-ügyintézés | Időpont foglalás | Információs Oldalak |
Megtekintések száma: 1268 |
Letöltések: 641 |
|
Dátum: 2013-10-08
|