A közlöny szerint a regiszter vezetése magában foglalja a regiszterben szereplő adatok felvételéhez, rögzítéséhez, rendszerezéséhez, tárolásához, felhasználásához és összekapcsolásához szükséges adatkezelési műveletek összességét. A regiszter tartalmazza:
a) a koronavírussal fertőzött személy esetében
- aa) nevét,
- ab) születési idejét,
- ac) nemét,
- ad) állampolgárságát,
- ae) társadalombiztosítási azonosító jelét vagy egyéb, az ellátás során használt azonosítóját,
- af) a koronavírus kimutatására szolgáló mintavétel időpontját,
- ag) a koronavírus kimutatására szolgáló mintavétel típusát,
- ah) a mintát vevő intézmény azonosítóját,
- ai) a minta elemzését végző intézmény azonosítóját,
- aj) a koronavírus kimutatására szolgáló molekuláris biológiai vizsgálat, antigén gyorsteszt vagy a koronavírus ellenanyag kimutatásra szolgáló szerológiai teszt eredményét;
b) a koronavírussal fertőzött esetében a szükségessé vált egészségügyi ellátások adatai közül
- ba) az ellátóhely azonosítóját (ÁNTSZ kód),
- bb) az ellátás típusát,
- bc) az ellátás időtartamát,
- bd) ha sor került intenzív ellátásra, ennek a tényét,
- be) a koronavírus fertőzés szövődményei megnevezését és BNO kódját;
c) a Covid-19 elleni védőoltásban részesült személy
- a) pont szerinti adatait,
- a Covid-19 elleni védőoltásra történő regisztráció időpontját,
- a Covid-19 elleni védőoltás típusát, valamint
- a Covid-19 elleni védőoltás beadásának időpontjait.
A regiszter létrehozásához adatokat vesznek át többek között az Országos Szakmai Információs Rendszer járványügyi szakrendszerének adatbázisából, az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér(EESZT) adatbázisból, illetve az Országos Mentőszolgálattól.
Címlapkép: illusztráció, Getty Images