Az általunk is alaposan meghajtott BMW M4 alapmodellje 480 lóerős teljesítményű, a Competition kivitel 510 lovas produkciót ad elő, az 1000 példányban gyártandó és nemrégiben részletesen bemutatott CSL 550 lóerőt szabadít rá az aszfaltra, a non-plus-ultra kategóriás 50 darabos szériájú és 300 millió forintos 3.0 CSL pedig 560 lóerőt tud.
Akinek ez kevés, annak valamelyik tuningcéghez, így például a Manharthoz kell fordulnia. A német manufaktúra a közelmúltban dobta piacra M4-es csúcsmodelljét, a CSL-re épülő 702 lóerős és 880 Nm nyomatékú Manhart MH4 GTR II-t, melynek most megérkezett a szelídebb testvérmodellje.
Az MH4 600 3 literes biturbó 6 hengeres motorja 510 helyett 635 lóerőt ad le, a nyomatéka pedig 650-ről 780 Nm-re nőtt.
Az álló helyzetből 200 km/h-ra 10,5 másodperc alatt felgyorsuló újdonság futóművét 30, illetve 10 milliméterrel ültették le, ezenkívül pedig a 20-21 colos egyedi felnik és a 100 milliméteres kipufogóvégek mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.