A Twitter a héten kénytelen volt elismerni, hogy olyan dolgot csinált felhasználói személyes adataival, amit még szerinte sem lett volna szabad neki. A mikroblogging oldal ugyanis a felhasználók biztonsági indokkal bekért telefonszámát, valamint email-címét hirdető partnerei számára is elérhetővé tette célzási feltételként.
A cég ugyan nem tudta (?) megmondani, hogy az adatszivárgás hány felhasználóját érinthette, de szerinte emiatt személyes adatok nem kerültek megosztásra harmadik felekkel. Hogy ezt mégis hogyan értette a szájt, az rejtély, mivel mind az email cím, mind a telefonszám egyértelműen ilyen adatnak minősül a jogszabályok szerint, a célzási lehetőséggel pedig akár egyenként is lehetővé tehették a felhasználók beazonosítását a hirdetők számára.
A Twitter szerint mindenesetre ezt a lehetőséget már megszüntették, így a jövőben a biztonsági célra begyűjtött adatok nem kerülnek majd hirdetési célokra is felhasználásra.